2012. december 4., kedd

Az elsô merülés

Mivel ma egyetlen dolgunk volt, nevezetesen hogy merüljünk, reggel összeszedtem a felszerelésem, Hei Ko-val beültünk egy taxiba, és lementünk a Barracuda-ban lévô búvárbázisra. Mostantól itt van lelakatolva egy mûanyag zöldsèges kosárban az összes cuccom, igyekszem megnyugtatni magam, hogy két hónap múlva is meglesz minden. Itt mindent ellopnak amit 2 percre magára hagysz, de ott állítólag nyugodtság van. Mivel nem reggeliztem, átmentem a szomszédban lévô étterembe, és kértem egy amerikai reggelit. Sajnos nem vittem telefont hogy lefényképezzem, de durva cucc volt. Tükörtojás 2 tojásból, 4 csík ropogósra sült bacon, egy olyasmi izé mint a mekiben a reggeli hagymás kruplilepény vagy mi, 2 szelet gofri sok porcukorral és egy kancsó (!) juharsziruppal, valamint alma, ananász mango és dinnye. Ezt el bírnám viselni minden reggel.
A merülésekrôl semmi érdekeset nem tudok mondani, tényleg a darabszámra hajtunk, betontömbök, vasbeton rácsok, vasrudak és rengeteg szemét között merültünk a partról, háromszor is. Ami érdekes volt, az egy repülôroncs, amit szerintem direkt tettek ide, és persze néhány szép hal, rája, egy icipici muréna és egy tintahal. (7m-31min / 8.8m-27min / 7.1m-37min) Hei Ko borzalmas merülôtárs (buddy), a hajam kihullott tôle. Állandóan megáll fotózni, percekre, fel sem néz, fogalma sincs hogy ki merre jár. Ma négyen merültünk, a másik stác, Jason ugyanígy marék hangyaként viselkedett, úgyhogy inkább buddy-t cseréltünk és a floridai csajjal, Lee-vel mentem tovább. Visszanézve olyat is láttam, hogy egymástól 30-40 méterre molyolnak mindketten, egymásnak háttal, egyedül. Ôrültek. Lee-vel viszont tartottuk a tempót és 6-8 méternél messzebb soha nem távolodtunk el egymástól.
Ma cruize ship day volt, vagyis két Carnival óceánjáró is itt volt egész nap, ezért a Barracuda partja, és bárja, ahol merültünk tele volt a hajók személyzetével. Olaszok, mindenféle kelet-európai formák és magyarok. Az egyik hajón dolgozik egy barátom, Adri, aki segített a hajós szerzödésemben (ahová végül nem mentem), és megbeszéltük, hogy találkozunk a crew bar-ban, de sajnos késôn jutottam nethez és nem láttam idôben, hogy idôhiány miatt áttette a találkozót egy a hajókhoz közelebbi bárba. Remélem mielôbb jönnek ismét erre, picit hiányzik már a magyar szó. Ma este Hei Ko fôz nekünk valami "normális" kínait. Izgatottan várom, addig iszom még egy SOL-t.







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése