2012. december 17., hétfő

Magyar embernek magyar ételt!?

Akárhogy is nézem és számolom, bármennyire is rákészültem hogy fôzni fogok magamnak és a többieknek, mindig rá kell jönnöm, hogy étteremben enni olcsóbb. Viszont a mexikói kajáktól lassan -akármilyen finomak is- kezd herótom lenni. Kínaiban akartam ma menni, de út közben megláttam ezt a brazil kifôzdét, úgyhogy befordultam a konyhára. Hehe.
A fickó semmilyen emberi nyelven nem beszélt, az étlapon hat tétel szerepelt:
- chicken
- beef
- pork
meg még háromszor ugyanez csak valami plusz szót hozzáfûztek. Kértem marhát, akármilyen is legyen az, mivel a csirke már a könyökömön jön ki, mindenhol azt adnak, hiszen szinte fillérekbe kerül. Egy egész csirke nyersen, a szupermarketben kb. egy ezres, míg ugyanez étteremben, fûszerezve, legrillezve faszénen, rízzsel, rengeteg taco-val, szósszal és káposztasalátával tálalva 1300 Ft. (lásd a kis zacskókban a köretet és a dresszinget, illetve ezt a videót a vásárlásról: http://youtu.be/KMbG87qFG2o )
Bíztam benne, hogy ehetek végre egy kis marhát.
"Nooooo, noo, nooo," ebbôl levágtam hogy az nincs. Ráböktem a sertèsre. Gyorsan leszámolta, hogy az a harmadik az étlapon, megkereste a harmadik sort a saját spanyol nyelvû étlapjában, majd mondta hogy "noooooo, nooo, polljo." Hurrá. A pollo az csirke. Tehát semmi más nincs, csak és kizárólag csirke. Mindegy, már nem állok fel, eszem brazil csirkét. Remélem legalább táncol, vagy valami.
A csávó ekkor elkezdett a tenyerével simító mozdulatokat csinálni a levegôben, majd ökölbe szorította a kezét és a másik kezével rámutatott. Gondolom azt akarta megtudni, hogy laposan vagy kereken kérem-e. Na, mégiscsak van itt választék kérem. Ökölbe szorítottam a kezem és rámutattam, végülis tökmindegy.
Végül ezt kaptam, brokkoli, karfiol, rizs, borsos tészta és nagyon finoman fûszerezett, paprika darabokban sült, omlós combok. Úgy gondolom, hogy egy big mac áráért megérte. Holnap viszont fôzök egy jó pestos darálthúsos tésztát, valamelyik nap pedig egy igazi Peti-féle vörösboros pörköltet, kerül amibe kerül. Már csak tarhonyatésztát kellene tudnom készíteni hozzá. Ennyi luxus jár. :)







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése