2012. december 8., szombat

Háztáji homár + üdülési ajánlat

Josh, az oktató akivel Lee "játszik" éjszakánként, fogott ma egy homárt, felhozta és megfôzte. Eddig még soha nem kóstoltam, és ezúttal is csak egyetlen falat maradt addigra amikor szóltak, hogy homár van a házban, de... Hogyismondjam... Homárt kell fogni, nincs mese. :) Zseniális cucc. :) Megtudtam azt is, hogy a nagyok nem jók, fôzés közben elmegy az ízük, a kisebb darabok a legfinomabbak. Eddig még nem találkoztam vele a merülések során, de megkérdezek egy divemastert vagy oktatót, hogy mire kell odafigyelni, hogyan lehet sérülés nélkül megfogni, felhozni, megfôzni. Ahogy mondani szokták: KELL! :)

Daily Update:
Ma mindenki marék hangyaként szanaszét volt, Lee egyedül sétált a városban, Hei Ko egyedül snorkizott (hivatalosan snorkeling, vízfelszínen történô lebegés, úszkálás, lefelé nézelôdés csak maszk, légzôcsô és uszony segítségével), én pedig egyedül merültem. Ez az ami szigorúan tilos, a PADI -nál merülôtársi rendszer van, azonban az itteni 6 méteres mélységre való tekintettel Mike engedélyezte az önálló merüléseket. Lementem, molyoltam, csigaházakat pucolgattam, megfogdostam ezt-azt (általában szintén tilos, de egy divemasternek pont ezért tudnia kell válaszolni, ha egy vendég megkérdezi, hogy ez vagy az milyen tapintású). A part mellett piszmogva kibekkeltem a minimum 25 percet, feljöttem egy pihenôre és megcsináltam ugyanezt még egyszer. A második körben gyakoroltam mindenféle alapszintû vizsgafeladatokat, mellény-palack le, majd vissza, ólomöv le és vissza, reduktor szájból ki és eldob a hát mögé, maszk le, pici úszás majd vissza a fejre és ürítés (értsd víz helyett feltöltés levegôvel.)
Mindeközben fentrôl a strandoló crew ship-es csajok úszószemüveggel bámulták, hogy mi a fenét bohóckodok odalent.
Holnap két hajós merülés reggel 8-tól délután 1-ig Mike-kal és Hei Ko-val, kettôtôl pedig házibuli, kb. 40 vendéggel az Intern House-ban, azaz nálunk. Mike azt mondta, hozni fogja a barbecue szettet, egy hordó sört (amihez ingyen adnak kölcsön sörcsapot, asztalokat és székeket a nagykerben), és 8-10 üveg tequilát, plusz a seggére verünk az ajándékba hozott pálinkájának is. Az ünneplés oka az, hogy mind a hat DVI (búvároktató) sikeresen levizsgázott, kedden és szerdán elutaznak, csak hárman maradunk. Új emberek 13-án és 15-én jönnek, illetve 15-tôl 18-ig egy magyar pár jön couchsurfingelni. (magyarul Mike ingyen ad nekik szállást pár napra).
Apropó. :) Ha bárkinek van kedve jönni, szóljatok, beszélek Mike-kal, és sanszos hogy szerzünk ingyen szállást pld. a két ünnep között, hiszen ha minden igaz félig üres a ház, így tulajdonképpen a repülôjegy áráért lehet nyaralni egy hetet. (Csak azt kell mondani, hogy a legjobb barátom/barátnôm vagy.) Ha esetleg mégsincs itt erre lehetôség, akkor is fillérekbôl tudok szerezni a környéken, a megélhetésre pedig napi 1500-2000 Ft-nál nem kell több.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése