2012. december 30., vasárnap

Kaptam

Szia Peti!
Egyszerűen azt éreztem muszáj neked megírnom, ami a fejemben van.
Imádom, ahogy élsz. IMÁDOM!!! 😃 Nekem példaértékű....
Körülbelül 2006 óta kísérem végig az életedet, persze természetesen csak annyira, amennyire Te betekintést engedtél.(iwiw, fb)
Mindig is tetszettek az élet dolgairól, a világról alkotott elképzeléseid, véleményed és főleg amilyen
őszintén éled az életed.
Imádtam minden korszak alkotó, bátor ötletedet a szabadúszó rendezvény-tanácsadón át, a pokenen túl.. azt is
amikor Marina parti kecódat, meg imádott kis, gyönyörű Minidtől is megszabadultál... sajnos annyi ember van, aki egy életre nyomorog, a földi élet hívságai miatt gúsba köti magát.
Mindig volt bátorságod váltani... és ez a mostani búvároktató ötlet, zseniális... 😃 A blogodért is odavagyok, szeretem, ahogy írsz.
Én nagyon kívánom, hogy ebben a gyönyörű szakmában megtaláld a számításod. Nagyon való neked...
Szabadságra születtél.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése