2012. december 26., szerda

Egy hét szabi - nyugat-karibi hajóút a láthatáron

Elég jól haladunk a Divemaster képzéssel, tulajdonképpen ha nagyon akarjuk, pár napon belül le is zárhatnánk. Tegnap találkoztam itt Cozumelen egy kedves magyar barátommal, Adrival, aki a Carnival Cruise Line-nál dolgozik egy óceánjárón, minden kedden itt vannak a szigeten. Azt mondta, ha van kedvem, elintézi, hogy mint családtag, (átmenetileg unokatesók lettünk a következő néhány hétre) fillérekért (tizedáron ha jól emlékszem?) elmehessek velük egy hétre. Itt szállnék be, és itt is szállnék ki egy hét múlva Cozumel-en. Az út innen Belize-be, majd Hondurasba, onnan a Kajmán-szigetekre és Tampába (Florida) vezet. Belize-ben céget szeretnék alapítani, ez otthonról kb. 1000 EUR, de kíváncsi vagyok, hogyha helyben intézi az ember, mennyivel olcsóbb. A többiek azt mondták, érdemes mindenképpen merülni Hondurasban és Kajmánon is, ez utóbbi helyen ráadásul tudtommal dolgozik egy magyar divemaster srác, meg akarom keresni és vele merülni, plusz érdeklődni itt is a munkalehetőségek felől. Hondurasban, Roatán is bemegyek 1-2 dive shopba és keresek munkát, személyesen egész mások az esélyek mint e-mailben. Tampában, az USA-ban pedig él egy fekete, hatvanegynéhány éves templomi orgonista "ismerősöm", couchsurfingen leveleztünk egyszer amikor pár éve Budapesten járt, és azóta minden születésnapomon és karácsonykor ír üdvözletet. Itt az idő, hogy néhány év után személyesen is találkozzunk.
Tegnap kértem és kaptam is egy hét kimenőt Mike-tól január 8-tól, az oktatói tanfolyam úgyis csak 20-án kezdődik, simán belefér. Belöktem a gépezetet. :)
Írtam Adrinak, hogy intézheti, megvan a zöld lámpa, most még várom, hogy visszajelezzen. Izgulok. ;)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése