2012. december 3., hétfő

Piccolo professzor

Este elmentünk Piccolo lakására és becsöngettünk. A felesége nyitott ajtót, Piccolo éppen egy TV interjú miatt távol volt, de azt mondta az asszony, hogy egy óra múlva lesz otthon. Fontos volt, hiszen már csak az orvosi papír hiányzott ahhoz, hogy merülhessek. Egy ilyen aláírásért 30-50 dollárt elkérnek. Egy órával késôbb visszamentem, mondtam Piccolo professzornak (aki a helyi keszonkamra orvosa is egyben) hogy a Dive Paradise-ból jöttem, a dolgozom-e kérdésre rávágtam hogy igen. Alaposan megvizsgált, vérnyomás, tüdôhangok, belenézett a fülembe miközben egyenlítenem kellett, kikérdezett, el kellett mesélni a gerincmûtéteim okát és a betegség illetve a rehabilitáció lefolyását, majd végül megkaptam a merülési engedélyt. 20 dollárt kért. :) I love this job :))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése